Thursday, September 21, 2017

මමයි අම්මයි තාත්තයි


Udaya Dewamulle ව මට මුණගැහෙන්නේ ඉතාම අහම්බෙන්ය. ඒ හමුවට මග පෑදෙන්නේද මහ අමුතුම විදියකට ය. ඒ කාලයේ මම රාජකාරිය සඳහා පැමිණි වාහනයේ රේඩියෝවට අහුවෙන්නේ සිත FM පමණක් ය. ඒ වාහනයේ රේඩියෝව ක්‍රියාත්මක කරවන්නේ උදේ 8ට කිට්ටු වෙලාවකදී ය. රේඩියෝව අහනවා කිව්වාට එහෙම්මම අහන්නේත් නැතිය. රේඩියෝව ඔහේ කෑගහන අතර අපි අපේ කතාවල ය. එක දවසක් අනිත් දවස්වලට වඩා වෙනස් වූයේ එදා රේඩියෝවෙන් ඇහුණ හඬ නිසා අපේ කතා නතර කර රේඩියෝව අහගෙන ඉන්න අපිට හිතුන නිසා ය. පැහැදිලි ගැඹුරු පිරිමි කටහඬකින්, තප්පර එකසිය විස්සක් පුරා ඇහුන පණිවිඩයේ අහක දාන්න දෙයක් තිබුණේ නැති ය. එදා දවසේ සිට ගෙවුන හැම සතියේ දවසකම, උදේ 8ට විනාඩි දෙකතුනකට කළින් අපේ වාහනයේ සියළු කතාබහ නැවතුනේ ය. හැම දෙනාම රේඩියෝවට කන්දීගෙන හිටියේ තප්පර එකසිය විස්සක භාවනාවක් සඳහා ය. ඒ තප්පර එකසිය විස්සේ නම "පියවරක් ඉඳිරියට" ය. පියවරක් ඉඳිරියට තියන්න රේඩියෝවෙන් කතාකරපු ඔහු උදයා දේවාමුල්ල ය. 

උදයා දේවාමුල්ලව තවත් ෆලෝ කරන්නට මට සැර උවමනාවක් එන්නේ ය. ලෝකේ හැම හතරදෙනෙක්ගෙන්ම කෙනෙක් ෆේස්බුක් ඉන්නා නිසා මම උදයා දේවාමුල්ලවත් ෆේස්බුක් එකේ සොයන්නේ ය. ෆ්‍රෙන්ඩ් රික්වෙස්ට් එක දමා දවස් දෙකකට පසු ඔහු හා මම ඩිජිටල් මිතුරන් බවටද පත්වෙන්නේ ය. එසේ මිතුරන් වී ටික කාලයකට පසුව සිත FM ඔස්සේ පියවරක් ඉඳිරියට ඇහෙන්නේ නැති වෙන්නේ ය. ඊට හේතුව විමසා උදයා දේවාමුල්ල ට චැට් එකක් යැව්වේ මේ අවුරුද්දේ පෙබරවාරි 21වෙනිදා ය. ඒකට අදටත් උත්තරයක් නැත්තේ ය. කොටින්ම උදයා දේවාමුල්ල ඒක දැකලාවත් නැත්තේ ය. 

උදයා දේවාමුල්ලගේ ෆේස්බුක් ස්ටේටස් හැමදාම මට පේන්න පටන් ගත්තේ ගිය මාසේ ඉඳලා ය. ඒකත් අපූරු සිද්ධියක් ය. ආණ්ඩුවේ පොලිතීන් තහනම උදයා දේවාමුල්ල අල්ලාගන්නේ ඔහුගේ තැනින් ය. ඒ ෂොපින් බෑග් තහනම ලෙසින් ය. සැප්තැම්බර් පළවෙනිදා සිට පොලිතීන් තහනම් වෙන ආරංචිය ලැබුන දා සිටද කොහෙද උදයා දේවාමුල්ල ෆේස්බුක් එකේ ඒ වෙනුවෙන් දින ගනින්නේ ය. ඉතා අහම්බෙන් ඒ ස්ටේටස් එකක් ඇහැගැටුණ මම උදයා දේවාමුල්ල සමඟ යුනිකෝඩ් සංවාදයකට එළඹෙන්නේ ය. ෂොපින් බෑග් තහනමට පක්ෂව උදයා දේවාමුල්ලත් පොලිතීන් තහනමට විරුද්ධව මමත්, දවස් දෙකක් තිස්සේ සිදුකරපු ඒ සංවාදය තවමත් උදයා දේවාමුල්ලගේ ප්‍රොෆයිලයේ තිබෙනවා විය යුතු ය. අදටත් උදයා දේවාමුල්ල ෂොපින් බෑග් තහනම බලාත්මක කරන දිනය වෙනකම් ෆේස්බුක් එකේ දින ගනින්නේ ය. මම හැමදාම ඒ පෝස්ට් ලයික් කරන්නේ ය. 

උදයා දේවාමුල්ල ගැන මෙච්චර හෑල්ලක් ලිව්වේ ඇයි කියලා කියවන ඔබට හිතෙන්න පුළුවනි ය. මමයි අම්මයි තාත්තයි කියන උදයා දේවාමුල්ල ගේ අලුත්ම පොත එළිදක්වන්නේ සැප්තැම්බර් 23 අනිද්දා උදේ 9ට නිදහස් චතුරශ්‍රයේදී ය. එදා සිද්ධවෙන සාකච්ඡාව අහන්න වටින සාකච්ඡාවක් බව මට විශ්වාස ය. "මමයි අම්මයි තාත්තයි" පොත කියවන්න වටින පොතක් බව මට ස්ථීර ය. අනිද්දා උදේ 9ට විතර නිදහස් චතුරශ්‍රේ සිමෙන්ති පඩියක් උඩ මමත් වාඩිවෙලා ඉන්න එකත් ස්ථීර ය. "මමයි අම්මයි තාත්තයි" එක්ක එකතුවෙන්න මේ ආරාධනය ඔබ සියළුම දෙනාට ය. 

තමන්ව ටැග් කරලා තිබ්බත් උදයා දේවාමුල්ල මේ සටහන නොදකින්න තියෙන ඉඩ ඉතා වැඩි ය. ඒ ගැන මට දුකකුත් නැති ය. "පියවරක් ඉඳිරියට" තුළින් මම මගේ ජීවිතේට ගත්ත දේවල් බොහෝ ය. මේ උත්සාහය "පියවරක් ඉඳිරියට" වෙනුවෙන් කෘතගුණ දැක්වීම ය. නමුත් ඇත්තම කතාව නම්, ඒ කෘතගුණ දැක්වීමට මේ යුනිකෝඩ් බොහොම මදි ය. 

අනිද්දා උදේ 9ට නිදහස් චතුරශ්‍රේදී හමුවෙමු!

No comments:

Post a Comment